Juli

Juli
Nicktistlar

fredag 5 april 2019

Inne igen

 .......högst tillfälligt troligen. Kunde ju inte ha bilder från december tyckte jag så jag har uppdaterat från mitt nya boende. Sex trappor upp, men det finns hiss. Den ena bilden tog jag vid solnedgången en kväll och den andra vid c:a halv fyratiden vid soluppgången, före sommartiden.
Håller ännu på att bo in mig i min lilla lägenhet och saknar ännu en riktig säng. Den var lång leveranstid på men kommer förhoppningsvis i nästa vecka. Då blir det att jag möblerarar färdigt, får upp tavlor och dylikt.

   Just nu känns det lite provisoriskt men som sagt kommer bara den där sängen så blir det säkert bra.

1 kommentar:

  1. Kul att höra att du börjar komma tillrätta i din nya lägenhet. Och välkommen åter till bloggen efter det långa uppehållet.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera