Juli

Juli
Nicktistlar

söndag 11 mars 2018

Nyhetstorka.

  Händer ju inte så mycket för min del, det har varit lördag med sina vanliga krysslösningar. Och sen blev det söndag med lång lat förmiddag. Bägge dagarna när jag väl försökt och ta mig själv i kragen och gå en sväng har det varit nåt på teven. Nu är det normala helger igen med längdskidor och skidskytte,det måste ju bevakas. Sen pågår det ju Paralympic därborta i Korea. Har suttit och sett curlingen och mer eller mindre svurit över den dåliga svenska skippern. Storstryk mot Kina och Canada där han inte lyckades med nåt slag. Sen måste dom ha hört mig för han blev utbytt efter halva matchem mot USA. Nu var det väl lite försent så det blev stryk där också, verkade bli bättre stämning i laget i alla fall.

  Så det har inte blivit så mycket annat gjort faktiskt. Omplanteringarna fixade jag färdigt i går lördag. Sett till att få mat i mig och sömnen har jag sett till att ordna med. Det jag inte hinner med på nätterna tar jag igen framför teven. Men nu ska det bli tidigt i säng i kväll. Har en bok som jag började på i går och i morgon är det fullt upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar