Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 19 december 2017

Tisdag

  Så var jag inne i den vanliga lunken igen. Var på kontroll nere på reumatologen vid min läkare. Hon tyckte att mina värden hade blivit bättre dock inte helt bra. Och det är väl ungefär vad jag konstaterat med att min nya medicin verkar funka. Gick snabbt i dag, kom in tio minuter innan jag var inbokad och gick därifrån efter drygt tjugo minuter. Bekände mina synder att jag hade gått mycket, ätit och druckit gott sen proverna togs luciadagen. Då kan det vara därför du är svullen i trampdynorna var kommentaren. Och sen är det väl vädret som gör att jag känner lite av högerhandens fingrar.

  Var och fikade och hämtade mina incheckade grejor efter läkarbesöket. Sen hem och fixa käk och två maskiner i tvättstugan. Och så lite uppdateringar framför datorn så nu är det som vanligt igen. Fick ett mycket konstigt dataproblem i går när jag skickade mail. Ska se om jag kan nysta upp det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar