Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 9 november 2017

Tvättdag, igen.

Blev tidig uppgång ur sängen i dag, ner i tvättstugan en stund efter sju. Och första morgonen jag var tvungen att tända lyset för att kunna läsa tidningen när jag åt frukost. En bister tid vi går till mötes, men sommaren som aldrig blev nån riktig sommar gick ju fort. Bara att hoppas att de här grå månaderna går lika fort. När jag var klar med tvätten var det dags för käk igen och sen har det egentligen bara varit slött.

Var inte riktigt på hugget för att cykla ner till Jazzklubben i kväll. När det då blev ett riktigt busväder med regn och blåst när det var dags att bege sig så blev jag kvar i fåtöljen framför teven. Men till morgondagen lovar dom fint väder så då får det väl bli att jag sticker näsan utanför porten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar