Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 28 november 2017

Regn, sol och regn.

Trist väder när jag vaknade till liv i morse, regnade ordendligt. Så efter jag fått i mig frukost gick jag och satte mig vid datorn. Lite uppdateringar som jag hade tänkt jag skulle göra. Sitter där och tittar ut för det har blivit så ljust. Då skiner solen från en klarblå himmel men det varar inte så länge fördet är snart dags för den att krypa under horisonten.
När jag sen i kväll cyklar bort till dotera så småskvätter det igen. Blir tillsnyggad i håret så jag var nästan tvungen att spänna remmen i kepsen när jag cyklade hem, i fortfarande duggregn. Men då har jag fått pratat bort nån timme, kom underfund att jag faktiskt inte pratat med någonpå hela dagen så det var ju på tiden.
Sen en stund framför teven och så var den här dagen gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar