Juli

Juli
Nicktistlar

måndag 24 juli 2017

Måndag.

Återhämtning med en ganska slö förmiddag. Var tvungen att åka och handla för att fåi mig mat och när jag kom hem och satt och åt kom det två sms. Dels den lille,store som hade det tråkigt och del från "skollärarn" som meddelade att min glömda jacka kunde levereras till stan i dag. Den lille kom och vi åkte och fick tag på jackan. Sen blev det minigolf vid Smågårde två varv, jag förlorade första varvet och ville ha revanch. Åkte på pumpen andra varvet också så det var jag som fick köpa glass.
Var upp till kolonin och vattnade i kväll och fick med mig lite grönsaker hem. Squash, morötter, salladskål och ett salladshuvud. Var införbi storasyster och lämnade av en squash där och blev bjuden på lite förfriskningar för den. Har nu letat efter recept så jag får se hur jag får till det i morgon.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en behaglig måndag!
    Ha en fin tisdag också!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då, det blev en rätt skaplig tisdag också.
      Kram Anders

      Radera