Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 25 juli 2017

Sen uppdatering.

Har just sett när svenska damlaget fick stryk mot Italien. Det var väl inte riktigt meningen.
Annars har dagen varit bra, testade en ny sorts lunch i dag, skördade squash i går och något måste man ju hitta på.
Fylld squash var inte alls dumt.

....och den här salladen i kväll var inte heller dum, salig blandning
av grönsaker och t.o.m. morötter.

Det blev bara jag ute på Gotska i eftermiddag men jag gick ut för att spela åtminstone nio hål men det gick rätt bra. Så det blev sju hål till, jag gjorde några "flytande" genomgångar. Hoppade över elvan och tretton då jag gick i fatt först en fyrboll och sen ett par. Inga sura miner varken hos dom eller mig, och jag tyckte att för min del gjorde det inget att jag genade.
Tog en sväng ner över hamnen och där låg det en kryssningsbåt inne, det är väl förhoppningsvis sista året de ligger på redden. Mein Shiff III från TUI Cruises, en riktig bjässe som säkert ligger lite närmare land näst år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar