Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 28 mars 2017

Mellandag.

Var inte lika varmt i dag som det var i går trots att det såg så ut. Men solen är ju framme och det känns att det är på gång. Blev inget besök på lotten i dag utan jag fixade och donade här hemma hela förmiddan.
Fortsatt jobb med mina odlingar och så lite fix framför datan med en del mail som jag sände.
Sen var det dags för att släppa ifrån mig några rör blod igen samt fick jag nästan en timmes info om min RA. Allting ser bra ut men jag får tydligen räkna med att jag ska gå på medicin till jag vänder näsan i vädret.
Nog om detta.
Klarade även mig från lapplisa trots att jag överskridit tiden med nästan en kvart. Försökte sen att snika till mig fika ute på Gotska men icke. Och mitt försök att få tag på ett nytt stativ till tubkikaren gick inte hellre.
Däremot hittade jag en riktig skurborste på Biltema så nu har jag skurat balkongen så att den åtminstone varit skapligt ren innan jag fyller den med en massa krukor igen.
Höll mig vaken hela kvällen framför teven gjorde jag också så nu måste jag ha lite skönhetssömn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar