Juli

Juli
Nicktistlar

onsdag 29 mars 2017

Vintern tillbaka ?

Var inte många grader varmt i dag inte. Cyklade bort till sjukgymnastiken på Korpen och vilken tur att jag tog med mig fingervantarna. Skulle ha haft vintermössan också, blev kallt om skulten med keps.
Blev alltså ingen potatis i jorden i dag heller. Fortsatte med att plantera om tomatplantorna och när jag stod på balkongen och gjorde det så började det fara snö i luften.
Onsdagkväll är ju lika med Öronfröjdskväll och jag brukar alltid få en riktig endorfinkick av övningarna och cyklar hemåt sjungande eller visslande. Har inte känts så nu de här sista gångerna med vår vikarierande viftare. För mycket dötid som man sitter och bara lyssnar till de andra stämmorna, annars är det lättare att hänga med om man även får hänga på de andra stämmorna. Jag vet inte om det är för att jag saknar energiknippet Karin eller om det är fler som tycker likadant som jag. Jag vet inte om jag ska ge henne en chans till eller jag letar efter grönare gräs någon annanstans.
Får se hur det känns nästa onsdag om jag går dit eller jag går nån annanstans, rapport kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar