Juli

Juli
Nicktistlar

måndag 27 februari 2017

Snart slut på fibbavarus.

Blev ett dåligt slut på förra veckan så det har inte funnits nån lust att skriva nåt. Torsdagen var jag dock ute och gick från Snäck till Själsö i snålblåsten, kände mig visserligen lite stel i kroppen och lite värk i vänster axel men tänkte att frisk luft ska jag ha i solskenet.

Vinden låg på rakt utifrån.


Snäcks bassäng var både solbelyst och vindstilla men inte några badande.
Troligen inte så varmt i vattnet heller.

Mot eftermiddagen och kvällen började det kännas mer i vänsteraxeln och jag tror inte att jag sov en enda minut  natten till fredagen. Blev dock bättre och bättre under dagen men jag låg väldigt lågt hela fredagen. Sov dock på natten och på lördagen var det bra igen, men då var det ju andra motgångar, skidorna slinter inte så bra därborta i vårt östra grannland. Tydligen bara Kalla som har behållt sin senkomna form.

Har varit tvungen och omskolat lite plantor igen, det är rackarns vad fort det går nu. Det är tio dagar mellan de två bilderna härnedan.
2017-02-17
2017-02-27

I dag har jag varit valberedare och lite annat adminarbete. Så har jag gått till ICA Wisborg och hämtat en bok eftersom jag föll för lockelsen att få nya böcker till skapligt pris. Jag som "aldrig mer ska gå med i nån bokklubb." Nu blev jag sittande i kväll och läste ut Keplers Kaninjägaren, en ganska våldsam sak men där Joona Linna alltid lyckas dyka upp vid rätt tillfälle. I kväll börjar jag på nästa, Kan man dö två gånger ? av Leif GW Persson, huja !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar