Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 3 mars 2015

Mötesdag.

Första tisdagen i månaden har vi styrelsemöte i PRO och i bland kan det bli lite förvirrade möten.
Blev lite åt det hållet i dag, vi har ju årsmöte om fjorton dar och verksamhetsberättelsens olika delar skulle vara klar. Nu ska den bara kopieras upp i tillräckligt antal exemplar. Och de sista delarna på valberedningens lista ramlade också på plats i dag vid sittande bord, sånär som på en funktionär.
Själv hade jag en hel del att rapportera om från alla möten jag varit med på både här och där.

Hem och renskriva protokollet när jag ännu har allting klart för mig, gick ganska bra. Åtog mig på mötet att ändra i ett blad som vi ska ha och dela ut till medlemmarna. Bara några små ändringar som skulle göras, fort gjort tänkte jag för jag har ju första utkastet i min dator. När jag ska börja med detta kommer jag underfund att jag rensade skrivbordet häromdagen. Jag sparar ner tillfälliga dokument på skrivbordet så att jag bara kan ta dom direkt när jag ska ändra eller lägga in på hemsidan. Sen rensar jag bort gammalt efterhand som jag har ändrat eller använt. Jag gick in i mina dokument för att hitta det, icke. Gick till mailen för att hitta mailet med dokumentet eftersom jag inte skapat det själv utan bara fått det för påseende. Mailet kastat eftersom jag sparat ner på skrivbordet!
Var bara och sätta sig och i stället för att göra några ändringar, skriva om alltihop. Kunde ju inte kopiera och redigera heller eftersom det fanns handskrivna ändringar i texten. Har man inte jobb så skaffar man sig.
Hann dock med att i samband med att jag skulle ställa in bilen ta en sväng och leta tofsvipor. Inte heller i dag lyckades jag få se någon. Sex Smådoppingar som höll i gång i Flundreviken blev det enda av värde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar