Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 22 maj 2018

Trea igen !

  I dag var det dags för PRO att ha DM i golf, vi var sjutton stycken som ställde upp. Jag gick i första boll och tänkte att nu var det väl..... Men icke, gick relativt bra i början ändå till jag kom till sjuan. Då hade de fällt den stora björken som jag brukar sikta på och hoppas att bollen smiter förbi på någon sida. Men den stod ju inte där så jag blev förvirrad och klippte bollen i vattnet. Några missar till så var det hålet förstört.
Men så fixade det till sig igen och jag såg mig själv stående med segerchecken i luften. Men sista hålet lyckades jag slå bollen out i från tee och sen var det priset försvunnet. Lyckades dock bärga tredjeplatsen i min klass. Som sagt trea ...igen.

  Drog hemåt och skulle uppdatera hemsidan med lite resultat. Har fått nåt galet med sorteringindex och lyckades ställa till det för mig. Tappade bort en underrubrik och kunde inte få det att funka klokt igen. Så nu blir det jag som ringer supporten i morgon. Får jag se om de kan fixa till mina misstag och att jag får det att funka som jag vill.

  Börjar kännas i både ögon och kropp att det är dags att gå och nana kudden för att änteligen få sova ut. Och fasiken ta den fågel som väcker mig i gryningen som den Ringduva som landade på fönsterblecket häromnatten. Satte i gång med sitt hoande inför öppet fönster direkt, som tur var såg den på mig och lättade när jag tittade yrvaket upp från kudden och frågade vad fan han höll på med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar