Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 5 december 2017

Jag nyser och jag fryser.

  Vad jag kommer i håg så var det en rad ur nån gammal slagdänga. Jag nyser och jag fryser och jag skakar utav skräck. Och så får jag hålla om dig flera timmar i sträck. Vet inte hur många gamla sångtexter jag har i mitt huvud men det ploppar upp med ojämna mellanrum. Det blir efter omständigheterna.

  I dag genomförde vi styrelsemötet och jag var med. Dom kan ju hitta på nåt om jag inte är med och får lägga mig i. Nåja, skämt åtsido så kände jag mig betydligt bättre i dag, nysandet stämmer väl, men frysandet var inte så farligt. Fast det är ingen större värme där borta vid Stenhuggaren.

  Sen blev det handel och hämtande av ett bokpaket som jag fick ett sms om att jag kunde hämta. Så här i jultider vill dom att man ska hämta ut paketen så fort som möjligt. En Dan Brown och en John Grisham så nu har jag lite läsning ett tag. Och så blev det den obligatoriska svängen ner över hamnen, men konstigt nog så observerade jag inte om bocken stod kvar. Däremot så var jag uppe på observationsplatsen där man kan se hur jobbet med kryssningskajen förlöper. Och där var det så lämpligt att Nynäsfärjan kom in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar