Juli

Juli
Nicktistlar

måndag 5 september 2016

En helt vanlig måndag

Segt uppvaknande, men börjar komma till sans några minuter före åtta. Frukost och svarar på några mail om försäljningen av den gamla Caddyn. I väg till affärerna och till ABF, kollar igenom en massa kassar med gammalt mtrl. som ska kastas. Kommer underfund med att jag är fel man för att avgöra vad som ska kastas eller sparas. Efter ett år av rensning är jag nog inte rätt man att avgöra vad som ska kastas eller sparas.
Fortsätter till Ljusexperten och införskaffar eluttag och diskbänksbelysning. Hem och börjar riva bort gamla kablar och belysning. Sen kommer fackmannen och hjälper till. Så nui har jag ett fungerande kök med fläkt och diskbelysning.
Nu kan jag slänga bort alla förlängningssladdar för nu är allt framkopplat. Nu väntar jag bara på målare och mattläggare. Får väl se om det blir några dagar framöver med "dåligt" väder. Kanske att målarmäster får lite fart och fixar till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar