Juli

Juli
Nicktistlar

fredag 3 juni 2016

Nu börjar en se ljuset i tunneln.

Sommar, sol och varmt. En sabla massa att göra med både det ena och det andra. Vissa dagar händer inget tycker jag som i onsdags, väntan och visning och inget klokt gjort. Medans en sån här dag som i dag händer det en hel del. I väg till När kvart i åtta för en match i golf, tyvärr orkade jag inte hålla i hop det så jag förlorade på näst sista hålet, surt.
Lunch och sen ut på sudret, inventerade idrotts- och olympiaböcker och gjorde en del överenskommelser. Fick besked från en av spekulanterna på gårdsköp att de backade ur, en mycket intresserad köpare kvar så det blir troligen en överenskommelse nästa vecka.
Tvättade bilen ! med spann, i väntan på att min bror skulle komma med en reparatör till gräsklipparen
De kom med en ny drivrem och den blev snart ditsatt. Klipparen blev, nästan, som ny och jag avslöt dagen med en halvtimme på den innan jag landade här i stan kvart över åtta.
Dusch och en liten virre satt fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar