Juli

Juli
Nicktistlar

onsdag 31 maj 2017

Och regnar gör det !

Frågan är om det är gammsåldern eller vad det är ? I dag när jag kom ner till tvättstugan så var jag uppskriven för att jag skulle tvätta i går morse, hepp. Ska på ett möte nu klockan tolv så jag tänkte att dan är ändå förstörd så jag tvättar på förmiddagen. har tydligen tänkt nåt annat när jag bokade tiden. Nåja, det var tomt så jag fick tvätta mina två maskiner, men nu går det ju inte att hänga ut tvätten.
Det är något som kommer uppifrån, återigen hade norrmännen rätt, regnet kom kl nio precis som de förutspått. Nu får vi se hur mycket det kommer.
Sen har även solen sina fläckar. Jag är tvungen att rätta mig själv.
Det här är ju ingen Vaxnyckel som jag påstod i ett tiddigare inlägg.
Det är ju en Svärdsyssla, eller Vit skogslilja som den även kallas.

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med en regndag!!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det behövs varenda droppe.
      Kram/Anders

      Radera