Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 20 augusti 2015

Torsdag i Stånga.

Segt att komma ur sängen i morse, skulle till Gumbalde och spela öppen veterandag. Kom dock i väg och till och med rätt lagomt dit ut. Spelade i en boll med trevligt sällskap, Elisabeth, Peter och Stig.
Något hål som vi kunde ha gjort bättre men vi var bara en poäng efter de som kom femma så vi räknade oss som delad sexa.
Efter den gemensamma lunchen förflyttade jag mig de få meterna in till kantor Ulf där jag blev undfägnad kaffe och en lång pratstund, c:a två och en halv timme. Och på vägen hem fick jag klara ut alla samtal jag fått på mobilen. Den var satt på ljudlöst när jag golfade och det är inte så lätt att känna några vibrationer när den ligger i en ficka på bagen. Nåja, inte nåt så viktigt så att det gjorde nåt. Tvärtom, avbokning av ett möte i nästa vecka, skönt, men på vägen in till stan blev jag uppringd för ett annat möte i veckan som kommer.
Det rullar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar