Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 3 maj 2018

Vilodag

  Tydligen för kallt i blåsten i går, vaknade till så småningom i dag men känns som jag har en förkylning på gång. Ont i kroppen och trött som bara den så det blev aldrig nåt av med mig i dag. Vädret lockade inte heller för nånting. Regn och blåst, ställde ut mina små tomater för att de skulle få lite friskt regnvatten på sig. Men efter nån timme fick jag ta in dom igen förrän de blåste sönder. Blev att jag satte mig med en bok som jag började på i förrgår. Sträckläste den till sista bladet, med en kort matpaus. Jo Nesbös Macbeth, var faktiskt lite läskig i mellanåt, rapport från en korrumperad mer eller mindre laglös stad. Och så gick den dagen för nu är det mer eller mindre dags att sova på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar