Juli

Juli
Nicktistlar

lördag 12 maj 2018

Golf, golf och åter golf.

  Stack ut till När för att fixa till markeringar och andra saker därute inför morgondagen. Inte så mycket att fixa som det var i fjor med nysådda fairwayytor och en massa markarbeten. Har blivit något mindre i år men det gäller ju att man inte missar nåt så att det blir frågor sen. Får åka ut tidigt i morgonförmiddag för att sätta upp de sista skyltarna och småfix innan de tävlande kommer.

  Körde förbi Ljugarns golfbana när jag drog mot staden, där visste jag att mina fastlandskompisar skulle spela under dagen. Kom dit precis lagom till de tre damerna kom in efter första nio. Fick gå ut och hämta min bag i bilen för att hänga med dom på de sista nio. Deras herrar fick gå där efter oss och slå långt och snett. En lagom och trevlig ronda, jag känner dock att jag haft en lång dag så det blir ingen teve för mig i kväll utan tidigt i säng och tidigt ut på När i morgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar