Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 15 mars 2018

Torsdagkväll......

  .....och jag skulle egentligen varit på Munken och Jazzklubben. Hade dock ingen lust att ge mig ut i snål-blåsten i kväll igen. Cyklade bort till Bridgens hus i förmiddags och det blåste kallt som rackan. Blev hop-lottad med en som jag inte spelat i hop med förut. Vi var lite optimistiska ibland och återigen bjöd vi inte när vi skulle. Men vi tyckte båda det var kul att spela ihop och slutade på fjärde plats, precis över medel.

  Sen hade jag en del ärenden på eftermiddagen, blir uppringd av den lille (store) när jag håller på. Han hade haft tentor går och sen ingen innebandy i helgen så han gör en kort visit över helgen. Passade bra att jag var på väg till Öster för ett undertecknande av en revisionsberättelse. Det blev ett besök på Siesta för inköp av kaffebröd och han hade kaffepannan på G när jag kom dit. Blev en del prat framför teven med skidskytte och senare paralympic. Hans mor kom hem och var hungrig och ingen planerad mat hade dom. Jag fick offra mig och ge dom skjuts till affären för handel sen fick de lite motion innan deras middag.

  Eftersom det inte blev nåt besök på Munken så blir det ganska tidigt för min del att krypa ner mellan lakanen i kväll.

   

1 kommentar: