Juli

Juli
Nicktistlar

tisdag 2 januari 2018

Mellandag.

  Har inte blivit så mycket gjort i dag heller, men det är ju så med de här mellandagarna. Man äter, sover och kanske att man går ut och går en ronda. Men det blev lite pyssel ändå här framför datan. Det är ju nytt år och det gamla ska redovisas både här och där. Så jag blev sittande med det. Återställde möblerna inne i rummet efter nyårsafton och var ner med det lånade bordet i samlingslokalen i källaren. Skrev upp mig för tvätt till morgondagen så då är den dagen räddad också.

  Inte har jag fått bilderna här uppdaterade heller, brukar byta varje månadskifte men har inte fått några bra bilder att byta till. I går var ju inte ens att tänka på att smyga fram mobilen i regn och rusk. Får väl se om det kan bli nåt i veckan. Hade jag nu haft en riktig kamera så hade jag kunnat fått en bild på supermånen för konstigt nog så är det helt molnfritt i kväll. Och månen är full och så nära jorden som den inte kommer att vara förrän 2026 nästa gång, säger dom som vet. Åtta år dit, får väl se om man hänger med till dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar