Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 11 januari 2018

Fullmatad dag.

  Började i morse, eller kl. nio, med att bli hoplottad med en bridgepartner som bjöd friskt på sina kort. Kände som vi gick dåligt hela tiden, efter fikapausen började det kännas bättre. Och när vi hade spelat färdigt visade det sig att vi låg över "medel" med en tredjeplats som resultat. De andra hade tydligen också varit optimistiska i sin budgivning.

  Redan i bridgelokalen började min telefon att ringa och sen har det hållit i sig hela dagen. Fick dock i mig lite mat och sen satte jag mig framför datorn och fixade lite med listor. Efter ett tag kom studieorganisatören för att vi skulle hjälpas åt att fylla i sammandraget med alla närvarolistor vi fört under året. Mycket aktivi-teter är det.

  Och nu har jag kommit hem från den sista finslipningen inför lördagens Kafé Nyfiket. Det verkar som det ska kunna bli något av det om det bara ska bero på oss. Bara att hoppas att det kommer lite gäster till vårt Kafé. Riktigt förbaskat halt var det när jag åkte till Vallstena men när jag körde hem så hade det töat i vägbanan konstigt nog,  visserligen fanns det fläckvis halka. Då är det ju nästan ännu lurigare men det gick utan några missöden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar