Juli

Juli
Nicktistlar

fredag 24 november 2017

Vilodag.

Tog tid innan jag kom ur sängen i morse och ändå somnade jag i stort sett direkt i går kväll, knappt två sidor i boken. Sen gick jag här och såsade med frukosten. Men sen gjorde jag en insats för lägenheten, körde runt med dammsugaren och tog för säkerhets skull även fram moppen och torkade av golven. Frågan är nu om jag ska göra om det innan jul....hm. Att döma av färgen på vattnet får det nog bli så.
Seniordansarna har haft avslutning. Och som synes har dom
förstått att man måste ersätta det man dansat bort. 
foto M-L T

Uppdaterande på hemsidan, har ju varit en del aktiviteter som skulle läggas in. Sen var det dags att sätta sig framför teven, var ju start  på värdscupen i ländskidor. Sprint i dag i Finland och det gick ju skapligt för di svenske. Stina vann damerna och Calle H blev trea i herrarnas final. Då har man ju vintern räddad, skidor var och varannan dag och sen sätter väl snart skidskyttet i gång. Egenmotion vad är det.
Ja så gick ju den här dagen med, blev ju sittande framför dumburken i kväll med. Vem vet mest, Rapport, Doobidoo och Skavlan. Där jag tyckte att Skavlan fått till ett bra gäng, kul och se Gro Harlem sitta och nicka igenkännande nä Luke Harding lade fram sina teorier. Och snacka om Jeltsin och metoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar