Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 16 november 2017

Lite lugnare torsdag.

Fick visserligen masa mig upp ur sängen fast jag var trött. Hade ju lovat att jag skulle hoppa in som reserv som bridgespelare i dag. Kom bort till bridgens hus och blev hoplottad med en annan Anders av samma årgång. Vi hade lite svårt att få till budgivningen när vi väl fick kort bägge två samtidigt, men det var sällan det hände. Huvudsaken man har trevligt och det hade vi ju, sen kunde placeringen blivit bättre men vi var  inte sist.

Hem och mat i kroppen, soppa kvar sen i går, vi var ju inte så många som vanligt när vi dukade. Har frusit in en del så jag kommer att ha glädje av soppan åtminstone två måltider senare. Var ner en sväng på stan i det härliga vädret. Så jag fick både motion och frisk luft, ställde bilen på Öster och gick ner i innerstan.

Och i kväll var det Rummelrajövning i Vallstena, vi planerar så smått att ha ett Julcafé efter nyår nångång.
Tänkte få till ett knippe julsånger som vi ska dra av rakt upp och ner. Vi får väl varva med några andra typiska Rummelrajare. Nu kan det bli uppehåll ett tag för jag ska på andra äventyr och får dåligt med tid att uppdatera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar