Juli

Juli
Nicktistlar

fredag 13 oktober 2017

En dag att glömma.

Har varit en riktig dålig dag för mig i dag. Var tydligen inte det bästa att stå där nere på Munken i går kväll.
Stengolv och så gott som utomhus, inne i själva lokalen var det däremot riktigt varmt, skiljer nog mer än tio grader. Trött och frusen i morse, eller snarare i förmiddags när jag vaknade. Ont i benen av allt stående för även om man har en stol så tycker jag det är enklare och stå där i kassan.
Och eftersom det var riktigt blåsigt och regnet hängde i luften så blev det frukost och lite koll i datorn. Sen blev det soffläge med korsordstidnng blandat med lite inknoppande resten av dagen. Var ju bättre väder på eftermiddagen, var stilla och inget regn men då hade jag definitivt ingen lust att ta mig ut i svampskogen så det får vara till en annan dag.
Och nu har jag fått i mig ett par koppar kaffe så nu kan jag gå och knoppa in på riktigt.

1 kommentar:

  1. ...och inte bjuder den här dagen på bättre väder. Det regnar och regnar!
    Hoppas att du mår bättre i dag!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera