Juli

Juli
Nicktistlar

torsdag 20 april 2017

Upptagen man ?

Har varit på vårfest och trettiofemårsjubileum i eftermiddag. Himla trevlig tillställning med mycket god buffé och mängder med mat. Uppträdande av Astu stompers före maten och Roffe Wahlgren-Nirs som underhållare under middagen. Ett helt bord med lottvinster gick åt men när lotteridragningen var slut och Rolf spelade upp till dans så var det snart slut på festen.
Funderade på om jag skulle gå ner på mötet med GolfaGotlandRunt som började kl sex eller på årsmötet i bostadsrättsföreningen som också började sex. Eftersom jag fick skjuts hem valde jag att gå ner i vår lokal och kom lagom förhandlingarna var slut. Kaffe och smörgåstårta bjöds det på, för min del blev det bara kaffe. Jag hade fått nytt förtroende som föreningsvald lekmannarevisor så jag får väl ta ett år till, ingen tung uppgift eftersom Riksbyggen sköter det ekonomiska och vi har en revisorsfirma som tar huvudjobbet med revideringen. Jag är inne och granskar lite under året och så tittar på bokslutet innan underskrift.
Sen blev det en lite tidigare födelsedagsfirande i trappan. En av mina trappbos fyller år på lördag men åker hemifrån i morgon bitti. Klart vi skulle gratulera lite på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar