Juli

Juli
Nicktistlar

fredag 24 mars 2017

Bakslag.

Inte för att jag vet om jag tog ut mig fullständigt på golfbanan. Men dagen efter när jag skulle ner och vara lite datakonsult åt min kompis fick jag ringa återbud. Var trött som en stock, kom inte på benen förrän fram emot tolv, sen låg jag lågt resten av dagen. Hoppade till och med över körövningen, har tappat lite av lusten när vi nu bytt körledare.Kan ha att göra med att jag har tyckt ett tag att det är lite tunt och för spretigt i herrstämmorna men Karin har hållit reda på oss. Nu är det lite mer att vi drar åt varsitt håll, ibland så är det till och med så man kan tro att vi sjunger femstämmigt i tenoren,får se vad det blir framöver,
I går var jag på hugget igen, ner i tvättstugan direkt på morgonen och fram med dammsugaren. Inköpsronda på eftermiddagen, gick i blomsteraffären och tittade på fröer. Blev sättpotatis, tidig, sättlök, morötter och sallad. Tänkte mig upp på kolonin i dag så att nu är det på gång där också. Rummelraj avslutade dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar